Een logo laten ontwerpen

Een Logo Is Het Gezicht Van Uw Onderneming Of Organisatie En Het Eerste Wat Jouw Klant Zal Onthouden Bij Eerste Ontmoeting. Het Dient Dus Meteen De Correcte Indruk Te Maken Over Jouw Professionele Activiteiten En Lang Daarna In De Gedachte Te Blijven Van De Klant.

Binnen Ons Aanbod Kan Je Ervoor Kiezen Dat We Jouw Ontwerp Tot Leven Brengen, Als Je Echter Nog Niet Zeker Bent Van Wat Je Precies Op Het Canvas Wilt Zien, Dan Gaan Wij Op Een Creatieve Zoektocht Naar Een Logo Dat Bij Jouw Past.

Hoe gaan we te werk?

  • Vertel ons jouw voorkeur
  • Beoordeel de ontwerpen
  • Kies een favoriet en personaliseer

Vul het logo formulier in

Vertel Onze Ontwerpers Wat Je Nodig Hebt, Vul Hierbij Alles In Waarover Je Zeker Bent. Alles Wat Je Open Laat Staan Zal Ingevuld Worden Door De Creativiteit Van De Ontwerpers.

Geef het startschot

Laat De Designers Van Start Gaan, Hun Creativiteit Kan Alle Kanten Uitgaan Zodat We Een Sterk Uitgebreide Selectie Kunnen Samenstellen. Hierna Komen We Terug Met Een Aantal Opties Waaruit We Verder Kunnen Gaan.

Evalueer de ontwerpen & stuur bij

Bekijk De Ontwerpen En Selecteer Een Favoriet Zodat We Deze Nog Kunnen Bijwerken Naar Jouw Specificaties. Je Kan Tot Drie Keer Het Ontwerp Terugsturen Voor Modificaties.

Ontvang het origineel

Wanneer We Volledig Klaar Zijn Voorzien We Een Origineel Zodat Je Dit Steeds In De Toekomst Kan Gebruiken Op Al Jouw Promotie Materiaal. Daarnaast Voorzien We Ook De Formaten Die Je Meteen Kan Gebruiken Voor Jouw Website.

Gaat het over een nieuwe bedrijfsnaam of merk die je graag zou introduceren? Dan geven we graag ook nog deze tips mee:

  • Zorg ervoor dat de bedrijfsnaam makkelijk te identificeren is. Moeilijk uit te spreken merknamen zijn vaak snel vergeten. Het moet leuk blijven om de naam uit te spreken wat zal zorgen voor mond op mond reclame.
  • De naam mag niet leiden tot verwarring of misleiding. Indien er al een merknaam bestaat die hier aardig op lijkt, dan zal het wel eens kunnen dat ze naar iemand anders gaan zoeken op het internet die eigenlijk niets te maken heeft met jouw organisatie of onderneming.
  • Controleer ook of de domeinnaam nog vrij is zodat je dit later niet meer hoeft aan te passen. De beschikbaarheid kan je hier controleren.